sunnuntai 10. joulukuuta 2017

LUUKKU 10: TONTTUPONIT

 
 
Ensinnäkin pahoittelen että tässä luukussa ei ole joulukalenteri-kuvaa teknisten ongelmien takia... Mutta tämän päivän luukku on kuvapainotteinen. Alla on kuvia tonttuponeista Mököstä ja Teenasta, joihin ponit ovat itse saaneet lisätä kuvatekstit (o-ou). Kuvien myötä haluamme toivottaa ponien kanssa oikein mukavaa joulun odotusta ;)
 
Kaikki kuvat (c) Pinja

Heippa vaan, enkös olekin komea? :D - Mökö

 
Tässä voitte nähdä minun keskittyneen ilmeeni, kun mietin pitäisikö seisoa nätisti paikallaan vai karauttaa täyttä laukkaa Preerialle! - Mökö

 

Ja tässä olenkin sitten päässyt laukkaamaan. Olisin halunnut mennä lujempaa, joten taas kerran mietin että pitäisikö tiputtaa ratsastaja ja lähteä pukkilaukalla karkuun. En sitten jaksanut ratsastajaa tiputtaa, mutta muutamat pukit kyllä heitin! - Mökö

Ja tässä mä tulin katsomaan että oisko herkkuja, eipä ollu - Mökö

Tuo nuori mies, mikä Mökö nyt olikaan, ei meinannut antaa minulle puheenvuoroa! Mutta tässä minä kuljettamassa ratsastajaani varovasti ja hitaasti. En ymmärrä mikä tuolla Mököllä on kun sen pitää aina temppuilla. Elämää nähneenä voin todeta että kiltteys kannattaa aina! - Teena

Hiukan itsekkäästi täytyy kyllä myöntää, että olenhan minä aika söpö! -Teena

Enhän minäkään poseeraamisesta normaalisti välitä, mutta olihan noita tonttukuvia hauska ottaa! - Teena

Hei mulla oli vielä asiaa! Minultahan ei puheenvuoroa viedä! Mutta asiani kuuluu näin: kaikki ponit! Älkää uskoko niitä löpinöitä siitä että joulun aikaan pitää olla kiltti, vaan päinvastoin! Muistuttakaa omistajianne siitä kuka oikeasti määrää ja että ette ole mitään koneita. Kiitos - Mökö

Just just... No hyvää joulunaikaa minunkin puolestani! - Teena
 
Hauskaa joulun odotusta kaikille, niin kaviollisille kuin kaksijalkaisillekin! Enää kaksi viikkoa jouluun!
 
- Senu & ponit


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti